Leveringsvoorwaarden

Laatste wijziging voorwaarden: 24 maart 2015

Wanneer je een bestelling plaatst bij Zwarte Lotus moet je akkoord gaan met alle onderstaande voorwaarden.


Bestellen

Bestellen is op dit moment alleen mogelijk binnen Nederland en België.

Na het plaatsen van een bestelling krijgt je via email een bevestiging van de bestelling. Deze bestelling dient binnen 10 werkdagen betaald worden, anders wordt de bestelling geannuleerd (hierover wordt je eerst gecontacteerd). Bestellingen kunnen ook geannuleerd worden door een email te sturen naar info@zwartelotus.nl.


Betalen

Een bestelling kan betaald worden door te betalen met iDeal of het geld over te maken naar bankrekening 3228.93.291 t.n.v. Zwarte Lotus te Hoogezand. Dit moet binnen 10 dagen na het plaatsen van de bestelling. Wanneer je in België woont kan je het geld overmaken naar IBAN: NL31 RABO 0322 8932 91 en BIC: RABONL2U.


Levering

Na ontvangst van betaling wordt de bestelling, in de meeste gevallen, de werkdag daarop volgend verstuurd (iDeal betalingen worden tot +/- 19.30u verwerkt). Als de verzending van de bestelling door omstandigheden vertraagd wordt zal je hier per e-mail van op de hoogte worden gesteld.

Bestellingen worden verstuurd via PostNL. De verzendkosten worden automatisch berekent en zijn afhankelijk van het gewicht en de omvang van de bestelling.

Producten worden altijd stevig verpakt om beschadigingen tijdens de verzending te voorkomen. Zwarte Lotus is niet aansprakelijk voor het kwijtraken of beschadigen tijdens de verzending.

Vanaf € 125,00 wordt de bestelling binnen Nederland gratis verzonden. Klanten uit België ontvangen bij een bestelling vanaf € 125,00 een kortingscode twv € 6,95


Levering producten besteld voor release datum

Voordat nieuwe producten uitkomen kan je deze vaak al bestellen via de website. De gehele bestelling (dus ook de producten die gewoon op voorraad zijn) wordt de dag voor/van/na de release verstuurt. Dit is afhankelijk van wanneer dit product door de leverancier geleverd wordt. Tot die datum kan je dan eventueel nog extra producten bij bestellen zonder extra verzendkosten te betalen (kies hiervoor de verzendoptie ´producten meesturen met eerdere bestelling´). Het kan voorkomen dat pro

Vanaf 2013 worden Magic the Gathering producten op de dag van de release verstuurd. Dit is een nieuwe regel van Wizards of the Coast.


Garantie

Zwarte Lotus garandeert dat de bestelde producten, na ontvangst van betaling, aan de klant verstuurt worden. Wanneer je onverhoopt verkeerde producten ontvangt kan je, na contact met ons, de onjuiste producten terugsturen. De verzendkosten worden aan je vergoed. De producten die je had besteld en niet hebt ontvangen worden dan kostenloos aan je vergoed. Wanneer een product bij het gereedmaken van de bestelling niet op voorraad blijkt te zijn dan wordt je hiervan op de hoogte gesteld, samen komen we dan tot een oplossing (geld terug, vervangend product of een kortingscode).

Zwarte Lotus garandeert dat alle producten (met uitzondering van de losse kaarten) nieuw en in de originele verpakking verstuurt worden. Bij de losse kaarten staat vermeldt in welke staat ze zijn. Voor meer info over de staat zie ´Kaart conditie´.

Mocht je niet tevreden zijn over de ontvangen bestelling stuur dan een email naar info@zwartelotus.nl, de bestelling kan dan binnen 7 dagen teruggestuurd worden. Hiervoor geldt dat de gesloten verpakkingen niet geopend mogen zijn. Het geld voor de producten wordt teruggestort op je rekening. Verzendkosten worden niet vergoed.


Prijsstelling

Alle prijzen op de website zijn in Euro en inclusief BTW. Prijzen op de website kunnen fouten bevatten, wanneer je een product besteld en het blijkt achteraf dat de prijs onjuist is, dan wordt je hiervan op de hoogte gesteld. Je zal dan de juiste prijs moeten betalen of het product met de verkeerde prijs moeten annuleren.